Monitoring Rynku Budowlanego 2014
Po raz siedemnasty lider badań marketingowych branży budowlanej – firma ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku organizuje konferencję MONITORING RYNKU BUDOWLANEGO. To wydarzenie jest jednym z najważniejszych i największych eventów sektora budownictwa w Polsce. Podejmuje tematykę budownictwa w szerokim zakresie, począwszy od budownictwa mieszkaniowego, poprzez niemieszkalne a skończywszy na inżynieryjnym. Jest zatem najpełniejszym w Polsce wydarzeniem dostarczającym informacji badawczej.
Instytut ASM stale monitoruje rynek budowlany i na postawie analiz wydaje kwartalne i miesięczne opracowania raportu Monitoring Rynku Budowlanego, który jest produktem komercyjnym. Konferencja natomiast jest bezpłatna i dzięki temu z wiedzy ekspertów może skorzystać więcej uczestników rynku budowlanego. Biorąc pod uwagę wkład konferencji w integrację i rozwój sektora, który jest niezwykle ważny dla polskiej ekonomii, Minister Gospodarki objął wydarzenie patronatem honorowym. Dla przedstawicieli przedsiębiorstw i instytucji otoczenia biznesu jest to cenna okazja do zapoznania się z aktualnymi analizami rynku budowlanego oraz prognozami jego rozwoju. Ponadto podczas konferencji zostanie zaprezentowany blok marketingowy, który ma na celu zapoznanie uczestników z działaniami pomocnymi w realizacji strategii sprzedażowych i budowania marki. Oprócz badaczy i analityków ASM tradycyjnie podczas konferencji wystąpią eksperci zewnętrzni.
Konferencja odbędzie się 28 października 2014 roku w Sound Garden Hotel przy ul. Żwirki i Wigury 18 w Warszawie, w godz. 10:00-15:30 (rejestracja uczestników od godz. 9:30).
W obszernym programie konferencji MRB 2014 znajdą się*:
Sesja I – analityczno-prognostyczna
POLSKIE BUDOWNICTWO POD LUPĄ
- przyszłość polskiego budownictwa na tle sytuacji gospodarczej kraju
- wyniki budownictwa mieszkaniowego i niemieszkalnego oraz perspektywy ich rozwoju
- perspektywa 2014-2020; budownictwo inżynieryjne w świetle finansowania unijnego
- stały monitoring rynku budowlanego niezbędnym narzędziem budowania strategii firmy
Sesja II – panel dyskusyjny
ZMIANY PRAWNE W ZAKRESIE EKOLOGII A POLSKIE BUDOWNICTWO – ISTOTNE ZAGROŻENIE CZY NATURALNY CYKL WPROWADZANIA ZMIAN
Sesja III - marketingowa
UWARUNKOWANIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
- marka, wizerunek, jakość obsługi – czyli na co zwraca uwagę statystyczny Kowalski podczas planowania remontu
- badania w środowisku naturalnym najlepszą drogą do maksymalizacji osiągnieć w sprzedaży
*Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji z przyczyn od siebie niezależnych.
Udział w konferencji jest bezpłatny. Szczegóły spotkania (w tym plan i formularz zgłoszeniowy) znajdują się na stronie organizatora: www.asm-poland.com.pl
Dodaj komentarz:
Wasze komentarze:
Aktualnie brak komentarzy