Monitoring Rynku Budowlanego 2014
Po raz siedemnasty lider badañ marketingowych bran¿y budowlanej – firma ASM - Centrum Badañ i Analiz Rynku organizuje konferencjê MONITORING RYNKU BUDOWLANEGO. To wydarzenie jest jednym z najwa¿niejszych i najwiêkszych eventów sektora budownictwa w Polsce. Podejmuje tematykê budownictwa w szerokim zakresie, pocz±wszy od budownictwa mieszkaniowego, poprzez niemieszkalne a skoñczywszy na in¿ynieryjnym. Jest zatem najpe³niejszym w Polsce wydarzeniem dostarczaj±cym informacji badawczej.
Instytut ASM stale monitoruje rynek budowlany i na postawie analiz wydaje kwartalne i miesiêczne opracowania raportu Monitoring Rynku Budowlanego, który jest produktem komercyjnym. Konferencja natomiast jest bezp³atna i dziêki temu z wiedzy ekspertów mo¿e skorzystaæ wiêcej uczestników rynku budowlanego. Bior±c pod uwagê wk³ad konferencji w integracjê i rozwój sektora, który jest niezwykle wa¿ny dla polskiej ekonomii, Minister Gospodarki obj±³ wydarzenie patronatem honorowym. Dla przedstawicieli przedsiêbiorstw i instytucji otoczenia biznesu jest to cenna okazja do zapoznania siê z aktualnymi analizami rynku budowlanego oraz prognozami jego rozwoju. Ponadto podczas konferencji zostanie zaprezentowany blok marketingowy, który ma na celu zapoznanie uczestników z dzia³aniami pomocnymi w realizacji strategii sprzeda¿owych i budowania marki. Oprócz badaczy i analityków ASM tradycyjnie podczas konferencji wyst±pi± eksperci zewnêtrzni.
Konferencja odbêdzie siê 28 pa¼dziernika 2014 roku w Sound Garden Hotel przy ul. ¯wirki i Wigury 18 w Warszawie, w godz. 10:00-15:30 (rejestracja uczestników od godz. 9:30).
W obszernym programie konferencji MRB 2014 znajd± siê*:
Sesja I – analityczno-prognostyczna
POLSKIE BUDOWNICTWO POD LUP¡
- przysz³o¶æ polskiego budownictwa na tle sytuacji gospodarczej kraju
- wyniki budownictwa mieszkaniowego i niemieszkalnego oraz perspektywy ich rozwoju
- perspektywa 2014-2020; budownictwo in¿ynieryjne w ¶wietle finansowania unijnego
- sta³y monitoring rynku budowlanego niezbêdnym narzêdziem budowania strategii firmy
Sesja II – panel dyskusyjny
ZMIANY PRAWNE W ZAKRESIE EKOLOGII A POLSKIE BUDOWNICTWO – ISTOTNE ZAGRO¯ENIE CZY NATURALNY CYKL WPROWADZANIA ZMIAN
Sesja III - marketingowa
UWARUNKOWANIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
- marka, wizerunek, jako¶æ obs³ugi – czyli na co zwraca uwagê statystyczny Kowalski podczas planowania remontu
- badania w ¶rodowisku naturalnym najlepsz± drog± do maksymalizacji osi±gnieæ w sprzeda¿y
*Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji z przyczyn od siebie niezale¿nych.
Udzia³ w konferencji jest bezp³atny. Szczegó³y spotkania (w tym plan i formularz zg³oszeniowy) znajduj± siê na stronie organizatora: www.asm-poland.com.pl
Dodaj komentarz:
Wasze komentarze:
Aktualnie brak komentarzy